Bezdrátový HeadTracking (FreeTrack)

22.02.2015 11:08

   Od doby, co jsem si pořídil TrackIR 4 PRO, jsem se potýkal s drobným dilematem. Bylo mi velice příjemné používání odrazkových „parohů“ díky absenci dalšího kabelu trčícího za sluchátek, ale pasivní odrazkový systém nebyl tak spolehlivý, jako aktivní s IR led. Po pořízení herního křesla DX Racer vybaveného loketními opěrkami se problém s překážejícími kabely ještě zhoršil, kabely se občas při vyklánění „z kokpitu“ zachytávaly o loketní opěrky a strhávaly mi sluchátka s clipem z hlavy. Po té, co jsem si pořídil ještě Force Feedback podložku na křeslo a kabelová džungle se tak rozrostla o další dva kabely, jsem se rozhodl přistoupit k redukci počtu překážejících kabelů.

Pokračování recenze zde:
https://www.virtualnipilot.cz/blog/bezdratovy-headtracking/